#2 "Głosy" od Urszuli Poznanski - kryminał

Musicie wiedzieć, że na co dzień odkładam kryminały napisane przez kobiety. Dlaczego? Okazują się rozmyte, uczucia głównych bohaterów przebijają się na pierwszy plan. Jądro akcji przesuwa się na drugi czy  nawet trzeci. 
Gdy sięgnęłam po "Głosy" zaintrygowało mnie miejsce akcji - szpital psychiatryczny. Moje klimaty! Z pomocą wujka Google znalazłam informacje o Ursuli Poznanski. Zachęcona pozytywnymi opiniami, kupiłam "Głosy". Już wracając do domu po pracy zaczęłam czytać. Wciąga! Postacie są mocno zarysowane, a ich opisy nie nachalne.
Sam kryminał jest BARDZO DOBRZE skonstruowany! Mnóstwo ślepych zaułków, co dodaje smaczku całej powieści. Gdy kończyłam książkę czułam, że jestem pewna postaci, która jest mordercą. Zostały mi ostatnie strony i... Nie trafiłam! Byłam w kompletnym szoku. 
"Głosy" Ursuli Poznanski to świetna pozycja dla fanów kryminału, jak również dla tych którzy zaczynają dopiero przygodę z tym gatunkiem.


O książce:
Akcja kryminału Ursuli Poznanski toczy się wokół wydarzeń na oddziale psychiatrycznym szpitala Salzburg Nord, gdzie dochodzi do tragicznych wydarzeń. Ofiarami stają się pacjenci i lekarze oddziału, na którym leczy się ciężkie przypadki stresu pourazowego. Komisarze z Salzburga, Beatrice Kaspary i Florin Wenninger, natrafiają na odciski palców pacjentki, od lat odgrodzonej od świata murem milczenia i apatii. Czy to możliwe, że to ona jest kluczem do rozwiązania zagadki? I jaką rolę w tym wszystkim odgrywa… tarot?

źródło opisu: https://mediarodzina.pl/

książka została wydana przez: 


Komentarze

  1. Kryminałów tej Pani jeszcze nie czytałam, ale chyba czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz