#1 "Ta chwila" podarowana przez Musso

Na co dzień zaczytuje się w kryminałach i mocnych thrillerach, jednak wiosna i ciepłe dni rządzą się swoimi prawami. Zwłaszcza w takie dni jak teraz, gdy rano budzą mnie promienie słońca. Książka została mi polecone przez przemiłą Panią bibliotekarkę, za co ogromnie jej dziękuje! Musso. Tyle pozytywnych opinii o nim słyszałam, ale z opisów wyłaniało się podobieństwo do Sparksa czy Evansa, co mnie nie przekonywało.Z delikatnym uśmiechem wracałam do domu z pobliskiej biblioteki z torbą na ramieniu pełną książek. Tego samego wieczora zaczęłam czytać. To było trzy dni temu. Ledwo mogłam się oderwać! Następnego dnia jadąc do pracy tramwajem przejechałam przystanek.

Pierwsze słowa książki intrygują, ciekawią poprzez swoją bezpośredniość i prostotę. Kilka stron dalej zostaniemy wchłonięci wraz z głównym bohaterem w wir wydarzeń, uczuć które targają Arthura. Przez całą książkę czułam napięcie i mocno trzymałam kciuki by wygrał z przeznaczeniem. Muszę się przyznać, że w pewnym momencie miałam ochotę ją odłożyć. Nuta fantazji była dla mnie nie do przyjęcia. Czułam się wręcz oszukana, jednak wygrała sympatia do Arthura i Lisy.

Powieść Musso "Ta chwila" polecam każdemu! To niesamowita książka, stylem podobna do Zafona, a metaforą przypominająca pozycje Mendozy. To było moje pierwsze spotkanie z Musso, ale jestem pewna że nie ostatnie.

A jakie są Wasze wrażenia? Które książki Musso zrobiły na Was największe wrażenie?

Ściskam,
Pierwsza dama Gagarina


fot. pierwszadamagagarina

O książce:  

Lisa marzy o tym, by zostać aktorką. Żeby opłacić zajęcia w szkole teatralnej, pracuje w barze na Manhattanie. Pewnego wieczoru poznaje Arthura Costello, młodego lekarza-ratownika. Od razu coś między nimi iskrzy. Żeby go oczarować, Lisa jest gotowa na wszystko. W mieście-labiryncie, które nie daje ani chwili wytchnienia, Lisa jest w stanie podjąć każde ryzyko. Ale Arthur nie jest taki, jak inni. Już wkrótce ujawni Lisie przerażającą prawdę, która sprawia, że nie może odwzajemnić jej uczucia: "To, co się ze mną dzieje jest niewyobrażalne, a jednak jest jak najbardziej realne... ".

W Nowym Jorku, mieście pełnym niespodzianek, Arthur i Lisa wspólnie będą unikać pułapek, które zastawia na nich nieubłagany przeciwnik, jakim jest czas.
PRZYPRAWIAJĄCY O ZAWRÓT GŁOWY PSYCHOLOGICZNY THRILLER Z ZASKAKUJĄCYM ZAKOŃCZENIEM. 


książka została wydana przez: 
 

Komentarze

  1. Udostęniam na swojej tablicy bo fabuła mnie zainteresowała. Poszukam książki w pobliskiej bibliotece.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam Musso, ale zobaczę co maja w bibliotece.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam kilka książek Musso u siebie, na razie leżą nieruszone - ale chyba w końcu się za nie wezmę, zmotywowalas mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz